Gå til innhold

Er det MULIG!!!??!! (Om "kidnapping" av mannen i EL-tider)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy fader, nå er jeg riiiimelig forbanna og oppgitt!!! Denne helgen skulle være skikkelig hekke- og kosehelg for mannen min og meg (barna er til overnatting hos besteforeldre). Det er midt i El, idag er det masse "deilig" El-slim, uggen mage og alt annet snadder som følger med EL.

Og vet dere hva??? Nå, for en liten time siden, så tropper hele mannens venneflokk opp på døren (SURPRISE!) for å "kidnappe" ham til en langhelg for å feire ham (pga noen greier...). SÅ NÅ ER HAN BORTE!!! Fy fader, burde jo være kjempeglad på hans vegne som får en superkul helg og har så snille venner, MEN JEG HAR JO EGGLØSNING, FOR SVARTE!!! Ååååååh, der gikk denne pp'n rett i dass!!!

Stakkars mannen min visste ikke om han skulle være glad eller lei seg da han skjønte at han skulle reise vekk...huff...

Jaja, nå tar jeg frem vinflasken og skal drikke meg go'brisen her jeg sitter alene en fredagskveld....

God helg til dere, da:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy søren, at det går ann altså! Skikkelig kjipt!

Du får ha en så god helg du bare kan!

Og håpe på at det finnes noen svømmere igjen,hvis dere har herjet litt tidligere i uka:) Det er fortsatt håp nemlig!!!!

Skrevet

Fy fader så kjipt for deg da!!!

Du skulle bedt vennene hans vente utenfor et par minutter, tatt en kjapp en og så sendt gubben din avgårde.. hehehe jeg må ærlig innrømme at det hadde jeg gjort :)

Skrevet

Tusen hjertelig takk for forståelsen!! Ja, det er bare så kjipt at jeg har lyst til å grine.

Men joda, vi har herjet litt tidligere i uken, og det er lov å håpe, men den skal holde hardt:-(

Og tror dere ikke jeg tenkte sende hele gjengen til helvete ut døren (neida, bare nesten), i hvert fall et par minutter, skal ikke mer til her i gården:-). Men de var jo så gira hele gjengen, så det føltes ganske malplassert å si at vi trengte et par minutter. Vurderte ALT, si at vi måtte gå og finne noe i kjelleren, la oss få fred så han fikk pakket, men ingenting var logisk- de (må jo innrømme snille gutta) hadde tenkt på alt og pakket ferdig for ham på forhånd.

SUKK!!!!!!

Skrevet

huff - det er i slike situasjoner hvor man skulle ønske at man hadde guts nok til å si ' Gutta, jeg og xx (navnet til gubben) må ha oss en kjapp en før dere drar. Kan dere vennligst vente utenfor til vi er ferdige'

hahaha det hadde nok vært morsomt å sett ansiktsuttrykkene til de andre da :)

Jeg syns du skal ta deg en real jentehelg jeg da!! Ring opp noen venninner, kos dere med en flaske vin eller to eller fem, finn frem DVD-filmene med Brad Pitt, Orlando Bloom, George Clooney (eller andre snasne mannebein) og prøv å tenk på noe annet enn el! Imorgen tar du deg en shoppingtur og kjøper noe fint til deg selv (trenger ikke være noe dyrt, men noe som kun er til deg selv). Ikke noe er som litt shoppingterapi :)

Skrevet

Uff,... det der skal jo bare ikke være mulig,...kompisene kunne jo informert deg da i det minste;)

men om det er noen trøst sitter jeg her i nesten samme situasjon,..

sambo er også på guttetur,.. dro i går. Jeg fikk pos el test på onsdag,.... og jeg var sikker på at han var klar for en runde sengehalmen onsdag kveld,... ( det hadde vært perfekt timing),.. men tror du ikke gubben hadde sovnet da,... grrrrrrrrrrrrrrrr da klikket jeg,.. prøvde alt jeg kunne for å vekke han til liv:) og for å strø salt i sårene mine tok jeg en el test på torsdag ...og ja det var pos den også,.. men neg på kvelden. så da gikk den fra meg,.... han kommer hjem i morgen men too late tror jeg... og sist vi hadde sex var søndag kveld,.. det skal vel også holde hardt!!!

Så sitter her selv alene med en flaske rødvin... har leid film også,.. jeg får bare prøve å glemme denne pp som jeg følte på meg skulle gå boks,..( hadde en kjemisk graviditet forrige mnd,..så jeg har nettopp hatt hcg i blodet!!)

Neste mnd,.... da skal jeg binde han til sengen,.. og legge oss tidlig,.. han har tendens tl å bli fryyyyyyktelig trøtt... he he:)

Ha en god fredagskveld,....

hilsen en i neeeeeeesten samme situasjon;)

Skrevet

He he. satt nestne akkurat og tenkte på det samme. Har en mann som reiser MYE i jobben. Og det siste halve året har han vært borte minst 3 EL. Og nå sitter jeg her alene igjen. men har uansett "pause" denne måneden da, pga abort... Uansett, har også bunkret opp med vin og dvder! så det blir nok bra likevle. Vi må jo nyte å drikke vin da, håper jo tross alt at jeg ikke skal drikke vin på en stund veldig snart... ;o)

PS, tror nok jeg hadde vært ganske snurt hvis mannen min bare skulle stikke av sånn helt plutselig!!! MEN - er jo bra å vite at han har gode venner og man må jo unne de litt morro inimellom også.. ;o)

Og PS - forrige gang jeg hadde EL, reiste mannen min bort 2 dager før EL. Vi "garderte" oss rett før han reiste - og selv om det va rlitt tidlig, så ble det jo fortsatt til en liten spire (som dessverre er borte nå da, men poenget er jo at det kan ordne seg likevel.... )

Ha en fin helg, jenter!

Skrevet

Den er kjip!!!!

Du skulle ha voldtatt han litt før han dro. Haha;)

Skrevet

Ååå, så skjønne dere er alle sammen!! Tusen takk for medlidenhet og gode tips, jentehelg, shopping, mer vin etc. Det er bare dere i samme situasjon som skjønner hvor megakjipt dette er!! Supre forslag dere kommer med alle sammen, som jeg jammen skal benytte meg av!!!!

Så får vi satse hardt på neste pp.

hehe, må le når jeg tenker på forslaget over her om å si det rett ut som det er: Sorry gutter, vi bare MÅ ha oss litt før dere reiser...hehe!! Det verste er at jeg nå angrer på at jeg ikke faktisk gjorde det!

Velvel, nå må jeg fortsette med vinen min her og fredagskvelden på TV.

igjen- tuuusen takk alle skjønne damer!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...