Gå til innhold

Flere annengangs som fortsatt ikke har kjent liv i uke 18??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt....

Er i uke 18 nå, og har ikke kjent liv ennå, ikke sånn at jeg vet det er det hvertfall.... syns det er litt rart siden jeg er annengangs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er annengangs og kjente ikke liv før i uke 23 ca. morkaka lå i veien så var visst ikke rart. kjente det ca uke 20 første gangen.men nå er det livat. er i uke 25

Skrevet

Heisann. jeg er 17 fullgåtte uker til søndag... og jeg kjenner ikke sånn typisk liv enda. Har lurt litt av og til om det er babyen jeg kjenner, men ikke helt sikker. Da jeg gikk med nummer 1 kjente jeg liv i uke 15.... og mannen min kunne kjenne det på utsiden av magen i uke 16.... Så på torsdag ble jeg veldig nervøs og ringte jordmor. fikk komme ned å høre på hjertelyden... det var godt. morkaka ligger på fremre vegg av livmor, kjenner derfor liv senere... SÅ alt er sikkert bra, men hvis du er urolig så ring jordmor, er så betryggende å høre hjertelyden :-)

Lykke til videre i svangerskapet :-)

Skrevet

Så godt å høre at det er flere som har det som meg.... da er det vel normalt... var på ul i uke 13, og alt så supert ut... Magen har jo vokst også... så jeg regner med det er liv der...

Er bare så rart jeg ikke har kjent noe ennå... men kan være som "kanskje en til_ ? " sa, at det er pga morkaka ;)

Fortsatt lykke til til i svanerskapet til dere andre og ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...