mammamia91 Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 hei! meg og bf bor ikke sammen så på papiret er jeg enslig. har han da noe rett på pappaperm?? han har lyst til det fordi det også er han sitt barn og han vil også bli kjent med barnet når det kommer.
Ellabella-79 Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 tror da det...skal vel ikke ha noe og si at man ikke er sammen.Han er jo faren...
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Har virkelig ingen anelse, kanskje du kan ta kontakt med NAV i din kommune? Det er jo ikke meningen med pappaperm at du skal være uten din datter døgnet rundt i 6 uker, for om dere ikke bor sammen så vil jo det være en mulighet? Elller skal pappa ha henne fra 8-16 i pappapermen?
mammamia91 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2008 hadde ikke hatt henne døgnet rundt i 6 uker nei. OH NO! sover hos meg, men han ønsker og ha barnet om dagen. mate, kose, legge, stelle osv...
HokusPokus&Filiokus Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Det står på nav sine sider at hvis mor er alene om omsorgen, og har rett på foreldrepenger, blir far sine uker overført til henne. Jeg bodde ikke sammen med faren til førstemann, og da hadde ikke han rett på permisjon.
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 jeg bor heller ikke sammen med bf.. og da jeg var gravid ble alt overført til meg (han var ikke interessert i det hele tatt), men etter babyen kom til verden kom også han tuslende. han har fått innvilget pappaperm fra jobben nå... men tror det er viktig at du informerer nav om at han skal ha sin del selv om dere ikke bor sammen. gjør du det så tror jeg ikke det skal være noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå