Gå til innhold

50% på alle leker


Anbefalte innlegg

Skrevet

..på lekebutikken på Storosenteret. Jammen fikk kortet mitt varmet seg opp.. he he.. Men så var plutselig en del julegaver i boks da, og det til en billig penge. Flott bursdagsgave til tulla som blir 1 år i janaur er også i havn.. :o)

 

Siste dag imorgen for de som vil ta seg en tur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det noe særlig igjen der da?:o)

Skrevet

Takk for tipset, men hvor er storsenteret?? ;-)

Skrevet

Ehh leste llitt fort, så hva det sto nå heh StorOsenteret :-)

Skrevet

Jeg var der kl 14 idag og mens jeg var der ble det veldig mye folk.. Ble helt svett jeg.. ;o) Men det var ganske mye igjen altså. Det eneste som var helt tomt var Lego. Men var en del igjen av babyleker, mye barbie og kosedyr, ganske mye spill, puslespill og bøker, mye tegnesaker og sånt dill dall. Mye dukketing, postman pat og byggmester bob leker, dvd-er og cd-er. Ja det var i det hele tatt en god del.. :o) Men hvordan det er nå vet jeg jo ikke, ble nok solgt vekk mye i ettermiddag og kveld.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...