Minnie Mom Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 ..på lekebutikken på Storosenteret. Jammen fikk kortet mitt varmet seg opp.. he he.. Men så var plutselig en del julegaver i boks da, og det til en billig penge. Flott bursdagsgave til tulla som blir 1 år i janaur er også i havn.. ) Siste dag imorgen for de som vil ta seg en tur.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Var det noe særlig igjen der da?)
nupimor Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Takk for tipset, men hvor er storsenteret?? ;-)
nupimor Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Ehh leste llitt fort, så hva det sto nå heh StorOsenteret :-)
Minnie Mom Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg var der kl 14 idag og mens jeg var der ble det veldig mye folk.. Ble helt svett jeg.. ;o) Men det var ganske mye igjen altså. Det eneste som var helt tomt var Lego. Men var en del igjen av babyleker, mye barbie og kosedyr, ganske mye spill, puslespill og bøker, mye tegnesaker og sånt dill dall. Mye dukketing, postman pat og byggmester bob leker, dvd-er og cd-er. Ja det var i det hele tatt en god del.. ) Men hvordan det er nå vet jeg jo ikke, ble nok solgt vekk mye i ettermiddag og kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå