Gå til innhold

Bør jeg kontakte legevakta??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har sånne kjempevonde stikk inni sida og korsryggen...kommer og går, er 3 dagen nå... har også veldig vondt i magen, men jeg har morbus Crohns sykdom, så verken kan komme derfra og...

var hos lege idag, og nevnte jo dette, men han mente at d sikkert kommer av at jeg er under mye stress akkurat nå, d virker jo inn på kroppen. stemmer jo d, men jeg blir jo litt bekymra for bebiss i magen da......

trolig er d vel en kombinasjon mellom Crohns'en og stress, -men man vet jo aldri, og hva hvis ikke????

er ikke 'den som springer ned dørene på legekontor' osv, men vurderer litt å ringe his d ikke gir seg om et par timer.....

hva syns dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om dette bekymrer deg en del og synes ikke det er noe i veien for at du tar en tlf til legevakt eller eventuellt føden hvor du kan få snakket med en jordmor.

Mye lettere for deg å slappe av hvis det er fagfolk som beroliger deg enn at du skal gå å lure på om det er noe galt.

Skrevet

var ingenting galt....

:)

skal til overlegen på gastro til uka, ble henvist igår, da, -deilig å få sjekke opp alt!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...