Mayken Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Har shoppa meg 2 nye bukser og flere gensere og strikkede topper. Fant faktisk masse fint på H&M. I tillegg til de klærne jeg kjøpte forrige mnd har jeg nå alt jeg trenger gjennom svangerskapet. Så deilig å føle seg velkledd. Sambo er kjempefornøyd med at jeg ikke går rundt og ser ut som en dass lengre....hehehe. Nå strutter magen fint og jeg er ikke sengeliggende lengre. Livet begynner å bli riktig herlig gitt:) Bare resten av kvalmen kan gi seg, så vil alt være perfekt.
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Åh det er deilig å skjemme bort seg selv iblant I begynnelsen av graviditeten tenkte jeg at jeg ikke ville bruke penger på klær som kun blir brukt i noen få mnd. Meeeen har skiftet mening ja Enig med deg: det er deilig å føle seg velkledd. Er såååå stor forskjell på hvordan jeg føler meg i en joggebukse og i litt finere klær. Å man er jo ikke gravid så mange ganger, så hvorfor ikke skjemme seg litt bort da Ha en fin helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå