Gå til innhold

Hm... Gravid eller ikke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg har fått skyggestrek på testen min jeg gitt.. Testa nå i ettermiddag etter å ha vært kvalm siste uka.. :s

 

 

Til dere som kjenner meg.. HYSJ! Vil ikke ha falske forhåpninger om at den er positiv, så er den negativ liksom :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sier jo at en strek er en strek... Jeg ville tatt en nye en i morgen og sett da!

Skrevet

Tør ikke helt å stoole på at den er riktig.. Har ikke flere tester, så da får jeg vente til mandag.

Skrevet

Mandag er lenge til når man venter... Når har du IKM?

Skrevet

Søndag..

Skrevet

Når bruker dere å teste dere? Venter mens på tirs eller onsdag. Bør jeg vente til mandag?

Skrevet

Med førstemann testa jeg en uke over tiden.. Nå testa jeg 2 dager før IKM. men skal teste søndag morgen med morgenurin... Er sikker på at jeg har sendt meg blind på den testen.. vil ha en test som lyser gravid. hehe

Skrevet

hei:)

 

du er nok gravid:) en strek er en strek...testet 2 dager før med nr en og den var svaaak positiv, og jeg var gravid:)

Skrevet

Takk Tingeling26, men tør ikke helt stole på det enda.. Evige optimisten meg vettu :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...