trine->mai07 og juni09 Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Tror jeg har fått skyggestrek på testen min jeg gitt.. Testa nå i ettermiddag etter å ha vært kvalm siste uka.. :s Til dere som kjenner meg.. HYSJ! Vil ikke ha falske forhåpninger om at den er positiv, så er den negativ liksom :S
-Mariposa- Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 De sier jo at en strek er en strek... Jeg ville tatt en nye en i morgen og sett da!
trine->mai07 og juni09 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2008 Tør ikke helt å stoole på at den er riktig.. Har ikke flere tester, så da får jeg vente til mandag.
-Mariposa- Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Mandag er lenge til når man venter... Når har du IKM?
mammantilde2vakreste<3 Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Når bruker dere å teste dere? Venter mens på tirs eller onsdag. Bør jeg vente til mandag?
trine->mai07 og juni09 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2008 Med førstemann testa jeg en uke over tiden.. Nå testa jeg 2 dager før IKM. men skal teste søndag morgen med morgenurin... Er sikker på at jeg har sendt meg blind på den testen.. vil ha en test som lyser gravid. hehe
Tingeling27 Skrevet 11. oktober 2008 #8 Skrevet 11. oktober 2008 hei:) du er nok gravid:) en strek er en strek...testet 2 dager før med nr en og den var svaaak positiv, og jeg var gravid:)
trine->mai07 og juni09 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. oktober 2008 Takk Tingeling26, men tør ikke helt stole på det enda.. Evige optimisten meg vettu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå