*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Vi skal ha baktpotet:)
Mom2Two Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Hva skal dere ha ved siden av da? Aner ikke jeg, tror det blir sushi. Mann og barn skal til svigers. Jeg må jobbe med noe hele helgen.
PAVEEL Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 vi skal ha grandiosa............................... er ikke i form så det blir veldig enkelt i dag ja!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Himmelsk gryterett har vi hatt.
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 mmm hjemmelaget calzone hørtes godt ut... oppskrift??? vi skal ha taco... mmmmmm fast fredagsmat...
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 10. oktober 2008 #7 Skrevet 10. oktober 2008 Lasagne med salat og hvitløksbaguetter:) Står i oven nå og jeg holder på å sulte ihjel:) MmMmm
Banshee Skrevet 10. oktober 2008 #8 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg lager bare vanlig pizzadeig, deler opp i emner og kjevler ut. Hvor mye deig du lager kommer an på antall du skal lage og hvor store de skal være selvfølgelig. Så der må en prøve seg frem i forhold til hvor mye som blir spist til vanlig ) Så har vi inni det fyllet vi selv vil ha, bretter over og lager kant, pensler med eggeplomme og strør litt ost over, inn i ovnen på 225* til de ser gyldne og fine ut )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå