Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Er det virkelig mulig? Kan de bli så kraftige? Skjønner at det kan bli ille på slutten av svangerskapet, men når man fremdeles er i 2. trimester?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg ble sykmeldt pga mye kynnere. Kunne gå en hel dag på jobb og være steinhard i magen hele tiden. Det var ubehagelig og slitsomt. Ble bare verre og verre.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Huff så slitsomt.. Jeg har nesten ikke kynnere, så vet liksom ikke helt hva det vil si, men det høres jo ikke noe behagelig ut... Hvor tidlig begynte det hos deg?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Husker ikke helt, men tror jeg hadde det nesten fra halvgått. Dette var nr 3, vet ikke om det har noe å si da. Nei, det var ikke godt, ble nesten litt uvel av det:s Og når jeg i tillegg har en jobb med mye gåing og ståing og i perioder lite mulighet for å sette meg ned ved behov, ble det trasig.... Men var ikke fult sykemeldt da. FIkk tilrettelagt noe jobb og sykmeldt fra noe:)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Det er visst mulig.... Jeg får kynnere av alt og ingenting. Kan tenke på at jeg må gjøre noe og magen strammes automatisk.... Har på det verste hatt kynnere regelmessig hvert 3-4 minutt i to timer. Dette etter en uke med 50% jobb (redusert pga bekkenløsning). Har nå fått beskjed av lege og jm om å ta det ENDA mer med ro, så er nå sykemeldt 100% i tre uker.... Er bare 26 uker på vei og er redd for at dette svangerskapet kommer til å bli laaaangt...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Hei, jeg anbefaler å ta en urinprøve for å sjekke om du har urinveisinfeksjon. En uvi kan iriitere livmoren og dermed skape kynnere Jeg har selv opplevd dette, hadde sterke kynnere og leverte inn en urinprøve uten at jeg hadde symptomer på uvi, men prøven var positiv. Etter en antibiotikabehandling forsvant kynnerene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå