Gå til innhold

Kan man drikke alkohol i prøveperioden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha mensen søndag. Negativ test i dag. Skal ut i kveld. Kan jeg drikke alkohol?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer sikkert helt ann på hvem du spør. Jeg levde som normal helt til mensen ikke kom og jeg tok testen. Tok 1 år før jeg ble gravid. Og her fikk vist snuppa være med på en fest. (uten at jeg viste det da)

Skrevet

Enig med anonym 16.44 over her...

Det kan ta tid å bli gravid, så jeg ventet også til mensen ikke kom og jeg testa positivt.. Fra og med da var det slutt på både drikking og røyking..

Brukte 7 mnd, fra jeg slutta på pilla til jeg ble gravid, så tassen var med på en middag med rødvin før jeg visste om han..

Nå kan man jo treffe på noen rimelige hysteriske mennesker her inne, men jeg syntes man skal leve så normalt som mulig mens man prøver.

Prøve å ikke stresse:o)

Lykke til videre:o)

Skrevet

Enige med de 2 andre. Vi har prøvt i 1 1/2 år, her blir det stopp når evnt en positiv test dukker opp.

Skrevet

Takk for fine svar:)

Hadde dere turt å drikke så mye som tre-fire glass rødvin?

Skrevet

Gullet her var og med på en fest el 3 før jeg visste.... Nå ble jeg veldig for trøtt med en gang og før jeg visste noe, og drakk mindre enn vanlig, men... Tålte litt på den tiden så drakk nok ei flaske vin pluss et par øl på en kveld.

Skrevet

Bruke lang tid før den sitter, og jeg er moderat med alkohol mellom el og ikm. Var veldig nervøs første svangerskap fordi jeg oppdaget det så sent og etter en vår studietur. Kutter ikke ut, men viser måtehold fordi jeg blir nervøs.

Skrevet

slutter ikke å leve fordi jeg prøver å bli gravid..som sagt flere ganger over her...det kan jo ta lang tid..

tror ikke fostet tar noen skade av det heller, om man har drukket en gang eller to før man vet man er gravid..det skjer med veldig mange..har ikke hørt om at noen har tatt skade av det..

da jeg lå i magen til mamma røykte hun hele svangerskapet og tok seg et glass med vin i ny og ne..det var normalt den gang..og akseptert..hvertfall mer enn det er i dag.

og sånn at ikke noen missforstår så kommer ikke jeg til å følge mors fotspor og røyke og drikke i svangerskapet..men før man vet man er gravid så syns jeg man skal leve som normalt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...