Gå til innhold

Sukkerinntak..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiser, mellom andre måltider, noe som inneholder sukker hver dag, være seg kokesjokoade, brød med syltetøy el nugatti, kjeks eller godis. Hver gang jeg handler bare må jeg ta med meg noe usunnt. Det er liksom min dilla, sukker. (Unngår det i te og kaffe, og brus, da går det i fruktose og lettprodukter). Har ingen andre dilla'er. er i uke 31 og gått opp 11 kg alt. Er det noen som vet hva bivirkningene egentlig er, er det sant at mini kan få ADHD / sukkersyke? Det har ikke vist seg i urinen ennå, men 5 uker siden jm-besøk, og ennå en uke til neste gang. Hvordan står det til der ute, blant det gravide folket, er det mange som koser seg uhemmet? Bør jeg ha dårlig samvittighet og skjerpe meg? Takk for seriøse svar.

Bollivolli

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur ikke barnet kan få adhd men du kan få sukkersyke men vet ikke sikkert altså.

Skrevet

Har ikke hørt at det kan føre til verken adhd eller sukkersyke, men det er vel ganske sannsynlig at du kommer til å få en stor og tung baby om du spiser uhemmet mye sukker. Spis søte ftrukter i steden! Druer er lurt.

Skrevet

Det er DU som kommer til å slite med dette, i form av ekstra vekt i så fall. Ikke ungen;)

Det forårsaker IKKE ADHD:) Jeg har en med ADHD, så kan mye om det.

Hadde du hatt Diabetes, så kunne du fått et stort barn. Men har du det ikke, så tar bare barnet det det trenger.

Så slapp av, du;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...