Gå til innhold

Snekkerbukse for gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen hr som vet om dette kan kjøpes lenger?

Har ikke sett det på en stund, men skulle så gjerne hatt en. Driver gård, så da hadde det vært kjekt med en bukse som tåler litt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant en kjempefin mamma-snekkerbukse på h&m.

Men har kun sett den på h&m-butikken på oslo city da jeg var der..,

Ikke her på "min" butikk.

Kanskje du finner den i nettbutikken deres)

Skrevet

Takk. Da sjekker jeg med en gang. Hvordan er str deres? Stor/liten.

Skrevet

Nja, tror de er ganske normale.

Jeg måtte kjøpe large, brukte medium før. Men så har jeg lagt på meg en god del da.

Det eneste som er litt dumt med de snekkerbuksene er at det er ikke den vanlige måten å regulere sellene på.

Det er kun 2 knapper, altså 2 innstillinger på de istede for sånn som på vanlig snekkerbukser, hvis du skjønner.

Skrevet

Fant ikke der. Fillern. Får ta meg en tur på cc i morra. Kanskje de har en der.. Får håpe det! Blir litt langt å kjøre til Oslo!

Skrevet

Det er jo litt dumt! Men, går vel sikkert på et vis. Er ikke så langt på veg enda. Men buksene klemmer litt ubehagelig over magen, og noen vanlig bukse gidder jeg ikke å kjøpe.

Skrevet

Fillern!

Litt utålmodig her så dro en super snartur på CC. Men der var det ingen snekkerbukse.. Æsj!! Spørs om det blir det på meg da...

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei! :) jeg vet det er mye og be om, men kan noen fikse en for meg.. er hundre år til jeg skal innover til oslo?send mail: [email protected].

så blir jeg supergla!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...