mommy3 Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Var og sjekka modning på Ullevål i foregårs. Har termin i morgen, er tregjegangsfødende og de to andre barna kom 5 og 6 dager før termin. Men niks, der var det ingen tegn til modning (men livmoren var visst litt myk).... Er så skuffa - selv om legen sa at ting kan skje når som helst uansett. Hun spurte om jeg ville strippes - men selv om jeg er desperat etter å ikke være gravid mer, så sa jeg NEI TAKK til tilbudet. Det var jo så vondt når legen kjente etter åpning laaangt der oppe! Skal det være vondt - strippping, altså? Og har det funket for dere som har gjort det før?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Kunne aldri tenkt meg å strippet nå med denne store magen. Har vært på go go bar 2 ganger, det funker sikkert for noen, men har aldri strippet selv.
2 gutter og 1 jente Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 jeg ble strippet flere ganger ved forrige svangerskap. gikk 16 dager over og endte med igangsettelse. Jeg hadde absolutt null modning, og null effekt av all røskinga oppi der. annet enn at jeg nok har fått litt skrekken på strippinga for denne gang...men blir vel til at jeg lar det bli denne gangen også. vil jo gjerne ha han ut da!
malise Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Det funket for meg! Ble strippet mandag kveld kl. 20 og fikk vondt i magen som utviklet seg til rier kl 1. Fødte på tirsdag. Synes ikke det var så vondt heller, og jeg var ikke spesielt moden.
lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har ikke helt fått med meg hva stripping er jeg tror jeg....
babyboom_right_now Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 Ikke jeg heller!!! Men jeg vil ha det!! En mannelig STRIPPER!!!! GIVE IT TO ME!!!!! (høygravid humor+ høygravid hormoner))) OH I`M SOOO PREGNANT!!!!
malise Skrevet 12. oktober 2008 #7 Skrevet 12. oktober 2008 Stripping er at jordmor eller lege går inn i skjeden og røsker litt oppi der. Det kan få fortgang på ting dersom man er moden. Man kan begynne å blø litt, slimproppen gå eller vannavgang. De vil som regel ikke strippe deg før du er på overtid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå