Mamma2OO5 Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Sønnen min på 3 er inne i en bæsj tiss og prompe periode som det ikke virker som vi kommer ut av da, men i dag toppet det seg bare helt! Vi skulle gå fra barnehagen og samtidig med oss går også en annen gutt (som tilfeldigvis er fra afrika). Så presterer gutten min å si; "hadet bæsj" !!!!!!!!!!!!! Jeg trodde jeg skulle døøøø.. Denne gutten er en "sint" gutt i følge min sønn. han slår og jeg har ved flere anledninger hørt og sett at han har blitt tilsnakket for dette. Ser for meg at han kommer til å være etter min gutt nå da. Fikk prata med moren og sagt det som det var at han sier det til alt og alle, men likevel. Det er ikke noe kult og jeg kan tenke meg denne gutten blei lei seg. uff. Så nå er det nulltoleranse for ordet bæsj her gitt!
DevilDoll © Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Hadde ikke gjort noe mer utav den enn om ungen var lyshudet.Bare sagt at slikt sier vi ikke, og ferdig med det. Og regner med at de ansatte i barnehagen følger med den 'sinte' gutten,så¨sønnen din er nok trygg;-)
Mamma2OO5 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2008 Neida, jeg hadde sagt det samme om det hadde vært en av de andre gutta/jentene..hadde vært _nesten_ like pinlig. Jada flotte voksne i bhg så de følger med. Men det var en litt kjedelig situasjon kan du si..
DevilDoll © Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Skjønner deg veldig godt;-) Gleder meg til mine er ferdig med bæsj og tiss-stadiet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå