Tre tette! *07+10+11* Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Har hatt misstanke om at jeg kan være gravid. Har gått på p piller, men man kan jo blir gravid på de å.. Har vært hos legen å hun sa at man kan ha mensen når man er gravid og går på p piller. Tok en blodprøve men får ikke svar før mandag! uff.. Har hatt typiske "gravid syntomer" en stund nå og har hatt litt merkelig mens også.. Hvis jeg er gravid så kan jeg være 1,2,3,eller 4 mnd på vei! Noen har som har blitt gravid på p piller??
erteposen + 4 Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Ingen prevensjon er jo 100% sikker. Naboen ble gravid med p-piller, men hadde slurvet og hatt diare. Kan du ikke ta en test?
ifie Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har en venninne som ble gravid på pilla! Hun fikk ikke greie på graviditeten før hun var 6 mnd på vei!! Hun var på sykehuset for å gjøre noe helt annet, da legen oppdaget et stort foster! Hun hadde regelmessig mens!
Gjest nanny carrie Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Hvordan kan folk som er 6mnd på vei unngå å merke sparkene? Tror de at det er rykninger i tarmen da eller? Jeg hadde i alle fall store problemer med å få sove av sparkene..
ifie Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Dette har jeg også lurt mye på! Jeg hadde virkelig problemer med å tro på henne til å begynne med - for jeg selv hadde så mange symptomer! Men så er vi jo så forskjellige! Tenk å være gravid i bare 3 mnd!?
Gjest nanny carrie Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Ja, jeg har vondt for å tro det når folk forteller om damer som har født uten å vite at de var gravide - de må virkelig ha fortrengt det eller noe i den duren.. For spark kan man på en måte ikke gå glipp av - da MÅ man fortrenge det. Jeg har seriøst vondt for å tro det altså ifie. Tror ikke DU lyver altså.. men jeg tror de som har vært "helt" uviten må ha fortrengt det.
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 12. oktober 2008 #7 Skrevet 12. oktober 2008 Har du tatt noen test??? Ble litt spent jeg! Det er vel minimale sannsynligheter for at du er gravid, men det kan jo skje!! Håper du får det svaret du selv vil ha;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå