Gå til innhold

fantastisk rimi pakke:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

må bare si at det er litt av en gratis pakke vi får fra rimi;) kjempe stas......gratis avent tåteflaske,smokker, bind osv osv. verdi for 250 kr... STILIG RIMI:) THANKS

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uuh, gleder meg!!

fikk hentelapp i posten i dag :)

Skrevet

har 25 dager igjen til termin men ikke enda fått den hente lappen! hvor lenge har dere igjen som har fått ann nylig?

Skrevet

14 dager til termin...men den skulle ha kommet tidligere. rimi gikk tomme over hele landet pga mye større forespørsel enn forventet. de har begynt å sende ut hentelapper igjen nå, men de prioriterer nok de som har kortest til termin/ventet lengst :)

Skrevet

Hvordan får man rimipakken? Er det bare å gå på butikken, eller hvor bestiller man den lappen dere sier dere får i posten?

Skrevet

Jeg fikk hentelappen i forgårs, har 5 dager til termin i dag. Kjempefornøyd med pakken jeg også (minus den store flasken med Møllers tran som jeg får brekninger bare av å se på, he-he)

Det manglet melkepulverdispenser/snack-kopp fra Avent i pakken, men fulgte instruksen om å sende mail til midelfart for å få den tilsendt, og den kom i posten i dag! Utrolig kjapp service. All ære til Rimi for denne pakken, kjempeflott!

Skrevet

Verdikortet kommer 3-4 uker før termin:)

Skrevet

Mitt "hentekort" fra Rimi kom ikke før 14 dg etter at snuppa var født dog........

Skrevet

Fikk dere den toalettmappen med prøveprodukter? Det står utenpå at det skal være med, men den var ikke i min pakke..:(

Skrevet

Ja, tror det var babyolje og såpe i toalettmappen, samt en liten bok om spedbarn. Er også kjempefornøyd med Rimi-pakken, masse nyttige ting i den:-)

Skrevet

Har 24 dager til termin og er lovt hentelapp denne uken... i morgen er det siste dag i denne uken, så håååååååååper jeg får den i morgen!! :o Venter i spenning :)

Skrevet

Svar etter bestilling nå:

"RIMIs Barnepakke har fått en overveldende positiv tilbakemelding, og vi må dessverre melde at vi pr. i dag er tomme for pakkene. Vi er i gang med å produsere nye pakker, og verdikortet blir sendt deg så fort vi har nye pakker i butikk."

Skrevet

jeg har 10 uker igjen og har fått rimipakken :) kjempeflott pakke... ble veldig imponert :)

Skrevet

vill å ha min pakke joh.. :S 7 uka igjen men har ikke fått noe i posten jeg :(

Hva fikk dere i pakken da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...