Gå til innhold

Sanger om graviditet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om sanger som handler om enten graviditet eller det å ha fått baby? :)

Vet bare om Colbie Caillat med sangen Capri, den er så koooselig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om noen akkurat om det å være gravid eller å ha fått barn. Men Carola har en veldig fin cd som heter "Sov på min arm." Den har masse fine vuggesanger som er fine å spille for magen og siden babyen. Fikk den anbefalt av ei venninne som kjøpte den når hun fikk sin første og har blitt veldig glad i den. Noen av tekstene er imidlertid salmer... Greit å vite hvis du ikke er tilhenger av det. Kom forresten på at Carola ga ut en cd for omlag 10 år siden som var sanger av en annen svensk sangerinne. Bla en sang som heter noe slikt som " En moders hjerte" som var veldig fin. Der var det en del sanger om morskjærlighet mener jeg å huske. Men det er som sagt lenge siden, så den er nok ikke så lett å få tak i uten at den må bestilles. Kanskje mulig å søke opp Carola på nettet.

Skrevet

Sangen av DDE som heter E6 ;)

Det er jo barnefaren som skal kjøre til sykehuse så fort som mulig får å kansje få me seg fødselen.. fin sang vertfall

Skrevet

He-he. Jeg skjønnte ikke at den sangen til DDE handlet om det det handler om før jeg selv ble gravid. Har hørt den på radioen utallige ganger i så mange år uten å få med meg hva den handlet om. Sist jeg hørte den forstod jeg plutselig hva det var de sang om og fikk klump i halsen og tårer i øynene. Veldig fin sang.

Kanskje vi egentlig skulle laget en egen playlist med "gravidesanger." Veldig mange fine enkeltsanger som er skrevet.

Skrevet

Janelle med Amazing..

Hørte den som soundtrack til en video på youtube av et tvillingpar som ble født i uke 23 og overlevde... er jo selv i uke 23 nå.. så får heeeelt frysninger av å høre den sangen nå! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...