Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Bæsj tiss promp rompe do dovann slåned! Barnehageungens gullrekke dekker enhver situasjon perfekt og dessuten kan man ikke bli tatt av sensuren. Hat for dagen: Akademisk nødsarbeid Tellekorpsforskning Produksjonsplikt Seminarer stappa med rompemonologer Seminarer som uten alkoholpåfyll etter rompemono forventer spennende rompedia Administrasjonshelvete Forventningsfaan
Patetica fåkksi Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Hatliste for i dag? Jo det skal jeg faen meg bidra med! En butikk som er 35 cm. under vann hver gang det regner for faen i svarteste heiteste helvete!
danieI Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 må ha gullrekke på fredager vøtt, syns det var en bra samling ord! mitt fredagshat: tidligtrening kø våte barnehageklær med sand på utsatt fjelltur stappmett unger som bråker fredags-elsk: jævlig flott kjerringemne sjokolade glimrende vær til å være inne i strøken kåk
Gjest Siklerotte Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Politiet Mas Altfor lang trening Regn Meg selv
Gjest Siklerotte Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Fordi jeg har all grunn til det.
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #8 Skrevet 10. oktober 2008 Foster som har lært seg kunsten å sparke meg rett i blæra
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #9 Skrevet 10. oktober 2008 Ungen øver seg på å bli tenåring, ikke hets ham/henne - det er mange metaforiske blærer man skal sparke sin mor i gjennom de neste par tiårene.
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #10 Skrevet 10. oktober 2008 Jamen for svarte, jeg nekter å begynne med bleier. Noe det ser ut til at kan bli nødvendig om dette fortsetter. Det er visst en "hun" foresten;)
AndreVonDrei Skrevet 12. oktober 2008 #12 Skrevet 12. oktober 2008 Sleep deprivation Sleep deprivation Sleep deprivation Sleep deprivation Sleep deprivation Sleep deprivation etc... Og så må jeg bare slenge på: Jernbanepolitisk talskvinne bare fordi dette er en morsom yrkestittel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå