WPW Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Phu!! Lurer på hvordan det kommer til å føles om 5 uker (termin)... Gutten vår ligger og presser seg opp mot ribbena, og fortsetter det sånn festes vel hodet aldri..? Får sånn merkelig følelse, for jeg føler meg stappmett samtidig som at jeg blir sulten når det er lenge siden jeg har spist..
Promp Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Hei, jeg vet akkurat hvordan du har det!!! Jeg går også rundt med en stappmett følelse hele tiden, orker nesten ikke mat for da strammer magen så voldsomt. Spiser veldig lite og ofte, men merker det er verre på kveldene! Bebissen i magen min ligger også og sparker og presser mot ribbena hele tiden, ganske slitsomt egentlig, selv om det er godt med mye liv. Jeg har 7 uker igjen, og skjønner ikke helt hvis ikke den kommer litt før... Lykke til videre!!!
WPW Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2008 ja, det er litt vondt på en betryggende måte, for man kjenner jo liv hele tiden:) Lykke til du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå