Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Tja, er jo mange som har det slik da. De fleste har jo 8 timers arbeids dag. Og da kan det vel fort bli 8,5 på barna.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg syns det er mye.. kommer seff an på alder da.. men gruer meg til den dagen tulla må være i barnehage i åtte timer.. hun skal begynne når hun er 11 måneder og heldigvis er jeg enda stundet og kan styre dagene mine selv..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Så da er det ganske normalt altså? Mannen min og jeg skal begge jobbe fullt etter permisjonen, men jeg synes at det hørtes så fryktelig lenge ut for ungen vår å være der så lenge...huff, vil ikke jobbe igjen.
birrisj05.02.09 Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Det er jo mange som er nødt til det, fordi man jobber gjerne 7,5 - 8 timer.. Og det er ikke sånn at barnehagen er et fælt sted å være, absolutt ikke.. Det man kan tenke på er at eventuelle dager man er ferdig litt tidligere eller begynner litt senere, så kan man kutte ned på timene, der det er mulig. Det er ingen som kan komme å si at dere er dårlige foreldre pga det, for sånn er det bare for veldig mange. Det kan jo være slitsomt for et veldig lite barn, å være et sted med så mye aktivitet og støy så mange timer, men de venner seg til det.. så får man heller utnytte helger og fridager til det fulle
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #7 Skrevet 10. oktober 2008 Ja, det er mye, men man har jo ik noe valg... Da er det verre med de som i tillegg sender ungen i bhg nå de selv har fri fra jobb, f.eks i forbindelse med jul og påske. Da burde man vel være hjemme og kose seg med de små, finne på noe, dra ut.. (Tenker ikke på når man har bare 1 dag fri en gang og kanskje skal rekke tannlege, lege, frisør, handle..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå