*MinniMus* Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg var hos jordmor i uke 17 og hun syntes livmora var veldig langt oppe, (ved navelen). Noen dager senere var jeg hos lege og hun syns det hørtes ut som doble hjerteslag, eller at hjertet var veldig nært apparatet sånn at det hørtes litt rart ut. Hun sa kanskje det er 2? Jeg spurte om det kunne være feil på hjertet og det var det ikke... Noen som har vært borti noe lignende? Kan man høre doble slag selv om det er bare en? (hvis hjertet er veldig nært apparatet..) Skal til ul om litt over ei uke.. spent!
mecluc Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 He he så spennende da:) vet ikke hvordan det er med det der, så kan ikke hjelpe deg. Men tenk så fint å få to på en gang! Jeg er selv litt mistenksom, da jeg har mye mage for å være 13 uker og synes livmoren er langt oppe. I tillegg hørte legen hjerteslag tydelig i uke 9. Mulig det er tvillinger eller at eg er lengre på vei enn eg tror:) Lykke til på ultralyden da, kjempe spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå