Skattimagen<3 Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg revna MASSE, tilstandsgrad 2 visstnok.. Både innvendig og utvendig.. Måtte tilogmed sy klitoris tilbake på plass... Dette skjedde fordi gutten min måtte bli tatt med vakuum da han aldri kom ned i fødselskanalen pga hodet hans hovnet opp!! Men til dere som er redde for å revne osv.. Ender din fødsel med vakuum så KREV å bli klippet først.. De sa til meg i ettertid at hadde de klippet hadde skadene vært betraktelig mindre visstnok... Hilsen Lykkelig nybakt Mamma som ennå ikke greier å sitte 4 uker etter fødsel!!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Da vil jeg gjerne legge til noe- jeg revnet ikke på langt nær så mye som deg, men revnet nok til at det ble endel sting. Og jeg merket verken at jeg revnet, gjorde ikke vondt å sy, og det var bare ubehaglelig noen få dager etterpå Så min erfaring er at det ikke er noe å være redd for iallefall. Sjelden man revner så veeldig mye.. og når hodet er på vei ut gjør det vondt uansett, så litt mer vondt merker dere ikke Jeg visste iallefall ikke at jeg hadde revnet før de fortalte meg det etterpå. Lykke til jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå