Gå til innhold

Er du redd for å revne????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg revna MASSE, tilstandsgrad 2 visstnok.. Både innvendig og utvendig.. Måtte tilogmed sy klitoris tilbake på plass... Dette skjedde fordi gutten min måtte bli tatt med vakuum da han aldri kom ned i fødselskanalen pga hodet hans hovnet opp!! Men til dere som er redde for å revne osv.. Ender din fødsel med vakuum så KREV å bli klippet først.. De sa til meg i ettertid at hadde de klippet hadde skadene vært betraktelig mindre visstnok...

 

Hilsen Lykkelig nybakt Mamma som ennå ikke greier å sitte 4 uker etter fødsel!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vil jeg gjerne legge til noe-

jeg revnet ikke på langt nær så mye som deg, men revnet nok til at det ble endel sting. Og jeg merket verken at jeg revnet, gjorde ikke vondt å sy, og det var bare ubehaglelig noen få dager etterpå :) Så min erfaring er at det ikke er noe å være redd for iallefall. Sjelden man revner så veeldig mye.. og når hodet er på vei ut gjør det vondt uansett, så litt mer vondt merker dere ikke :) Jeg visste iallefall ikke at jeg hadde revnet før de fortalte meg det etterpå. Lykke til jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...