Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Var hos jm i går og hun sjekket modning og strippet veldig forsiktig siden jeg er 36+5 i dag. Vært to ganger til modningsakupunktur og hadde i går 1 cm åpning og ca 1-2 cm lang livmorhals som var myk. Vet det kan komme litt blodspor og sånn etter stripping men trodde det var samme dagen? Var der 8.30 i går morgest og det kom såvidt bittelitt slim/utflod med blodspor i. Nå var jeg på do og kunne tørke 3-4 ganger med litt slim/utflod som var blodblandet, kom mer den ene gangen som om det var en liten klyse som kom (sorry detaljer, hehe). Er så spent om det kanskje er slimproppen som holder på å gå eller om det bare er resten fra i går. Har hatt noen få vondt kynnere og litt messmerter siden i går så går å håper her... Noen som har noen erfaringer? Utrolig at man glemmer så fort, er bare 2 år siden sist
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 det var da rart at hun strippet deg så "tidlig"? har født to ganger før, så sånn sett har jeg erfaring:) ble tøyd/strippet på slutten sist gang, men litt usikker på hva du lurer på?
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2008 Ja er tidlig, er pga jeg er veldig plaget med smerter som gjør at jeg ikke sover mer enn maks 1-2 timer hver natt som jeg har gjort i 5 mnd nå. er helt utslitt pga det og det går utover psyken min... Hun strippet ikke skikkelig, bare sjekket åpningen og tøyde så vidt for å hjelpe til på modningen. Er en veldig erfaren jordmor som kan tingene sine så stoler på hun, bare det at hun gjorde det hjalp mye på humøret mitt for å si det sånn Hehe, det jeg egetnlig lurte på var om dere fikk blodspor som er vanlig etter stripping så sent som dagen etter? Virket så mye til at det kun var pga det så har vel kanskje et håp om at det er slimproppen som kommer sakte men sikkert her og ikke bare rester etter i går Beklager hvis jeg skriver rotete men hodet mitt er ikke med meg for tiden...
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 huff, det der med smerter er utrolig kjipt! ble satt igang tre dager før termin sist pga bekkenplagene mine, men de hadde kanskje ikke satt meg igang om det ikke var for at jeg allerede hadde to-tre cm åpning og livmorhals på 1/2-1 cm lang og myk, super moden altså. Men da hadde jo også min jm sjekket meg for åpning i noen uker i forkant, og hun "tok litt i" for å hjelpe meg med modningen, og det funket jo, ble som sagt veldig veldig moden, hele fødselen var over på 4 timer også, fra første ri, men med drypp da:) mm, men, til spørsmålet ditt, så kan jeg faktisk ikke huske om blod altså, rart at man glemmer de detaljene. Men er sikker på at jeg aldri "mistet" noen slimpropp, i begge svangerskapene mine har jeg "lett og lett etter en slimpropp som aldri viste seg" så vet ikke jeg. Men, jeg gikk iallefall i to tre uker og var ganske så moden før det ble fødsel (igangsatt jo, men dog) lykke til da! håper du føder snart da, så du får fri fra smertene!! fødselssmertene vil nermest være en befrielse skal jeg si deg, for da vet du at de konstante smertene snart er over (eller vertfall reduseres etter fødsel) klem:)
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg husker at slimproppen gikk med første et par dager før de satte meg i gang pga flere døgn med rier som ikke tok seg skikkelig opp og er ganske sikker på at den holder på å gå nå. Kommer slim hver gang jeg tørker meg nå så får krysse fingrene Vil gjerne ha en fødsel denne gangen som starter av seg selv skikkelig så jeg slipper drypp, hadde en mildt sagt jævlig fødsel forrige gang som jeg ikke vil ha noe reprise på. Prøver å slappe av mest mulig nå og sove når jeg klarer, tror hvertfall at rier ikke kommer til en utslitt kropp De bekkensmertene kan være grusomme, gleder meg til det forhåpentligvis letter litt når ungen er ute
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 hmm, hører ut som om det var slimproppen din som gikk...
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2008 Takk for svar Mina's mamma Er litt usikker igjen nå for nå er det ingen slim lenger what so ever! Hehe... skal ha barnefri i kveld og natt så da skal vi ut med et vennepar og bare kose oss med god mat og skravling, det blir deilig. Får hvertfall meg til å slappe av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå