Gå til innhold

Dere som har blitt strippet, se her litt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jm i går og hun sjekket modning og strippet veldig forsiktig siden jeg er 36+5 i dag. Vært to ganger til modningsakupunktur og hadde i går 1 cm åpning og ca 1-2 cm lang livmorhals som var myk. Vet det kan komme litt blodspor og sånn etter stripping men trodde det var samme dagen? Var der 8.30 i går morgest og det kom såvidt bittelitt slim/utflod med blodspor i. Nå var jeg på do og kunne tørke 3-4 ganger med litt slim/utflod som var blodblandet, kom mer den ene gangen som om det var en liten klyse som kom (sorry detaljer, hehe). Er så spent om det kanskje er slimproppen som holder på å gå eller om det bare er resten fra i går. Har hatt noen få vondt kynnere og litt messmerter siden i går så går å håper her... Noen som har noen erfaringer? Utrolig at man glemmer så fort, er bare 2 år siden sist :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slimet og blødde bare bittelitt rett etterpå.. spørs nok om det er slimproppen ;) *håpehåpe*

Skrevet

Takk for svar, ja håper virkelig det er den :D Selv om jeg vet det kan ta uker før fødselen starter allikevel men, hehe...

Skrevet

Bare et forslag ; vet om flere som har blitt strippet hos jordmoren sin, også har de av forskjellige grunner vært på fødeavd på sjekk seinere. Og når man har blitt strippet før, så virker det som at de mer enn gjerne vil gjøre det flere ganger. Så hvis ikke noe har skjedd i løpet av helgen ville jeg ringt å bedt om en kontroll jeg ;) Så blir det litt fortgang! Masse lykke til!

Skrevet

Hehe, skal tilbake til jm til tirsdag, ho er vel nesten like gira som meg på å få det igang tror jeg ;) Vet jo at fødselen starter ikke pga stripping hvis ikke kroppen er klar så sånn sett er det jo trygt selv om det er "tidlig". Hadde en veldig tøff og traumatisk fødsel med første så jeg håper så veldig at det starter skikkelig av seg selv denne gangen, ble satt i gang skikkelig med drypp forrige gang etter flere døgn med rier som ikke tok seg opp skikkelig men som var vonde nok til å slite meg helt ut.

*krysser fingre og håper sterkt på et normalt forløp denne gangen*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...