M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Uff jeg syns det er så ufattelig lenge mellom hver sv.skapskontroll... Ca 5 uker er det mellom min kontroller, og mye kan skje på så lang tid! Syns vi skulle hatt hver 14. dag minst jeg!!!!!!!!!!! Er særlig tøft å takle pga en meget rolig baby.....
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Grunnen til at det er så "få" kontroller er jo for at de fleste har normale greie svangerskap. Dermed kan flere ressurser brukes på de med problemer i svangerskapet. Synes det er helt greit jeg, og hadde ikke noe problem med å få ekstra oppfølging når det var noe.. Dersom du er mye engstelig kan du jo høre med jordmoren din om du kan få komme litt oftere? Fra uke 36 er det jo hver 2.uke og går man over termin er det 1-2 ganger per uke..
mamma *3 FØDEKLAR Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Enig med HI:o)) Synes også det skulle vært oftere, og det var det før. Med mine to andre gikk jeg mye oftere til kontroll, og synes det var veldig beroligende. Nå er jeg faktisk mer bekymret hele tiden, men vil jo ikke være en sånn masakjerring heller. Synes det er vanskelig jeg og. Jeg er 32+5, hvor langt er du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå