Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Holder på å bli sprø snart! Vi har aldri hatt noe sånn kjempenært forhold jeg og faren min, nesten litt anstrengt! Men likevel så ringer han meg hver eneste F***** dag! Han bor i gåavstand fra meg, og jeg skjønner ikke vitsen!!! Han ringte meg senest igår kveld og nå ringte han meg nettopp igjen. Er bare for å høre hvordan det står til hos meg, og hva som har skjedd hos han det siste døgnet! Og siden vi ikke er sånn kjempenære så klarer jeg ikke å engasjere meg i de meningsløse telefonsamtalene dag ut og dag inn!! Er 25 år forresten.. Noen som syns jeg syter og at dette er et luksusproblem, eller er det noen som skjønner at jeg blir lei?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Dette gjør min far og - og jeg er 37. Vi har et veldig godt forhold så jeg bryr meg ikke så mye om det. Grunnen til at han gjør det er at han rett og slett kjeder seg :-)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Jupp, forstår deg veldig godt! Her er det nemlig mamma som ringer, i tide og utide, kun for å fortelle hva hun har tenkt på og hva hun har gjort de siste 24 timer og hva hun har tenkt å gjøre nå. Hun kan gjerne ringe igjen en halvtime senere for å fortelle noe nytt hun har tenkt på. Hun er sykemeldt pga psykiske problemer, og det er sjelden noe positivt hun har å fortelle om seg selv eller noe interessant å fortelle om dagen sin. Og jeg er ikke psykolog, så jeg klarer ikke alltid reagere på den måten som er best for henne. Men hvor mye skal JEG klare å takle av dette her da? Hva skal jeg SI når hun sitter og luller seg inn i tanken om at hun ikke har fått gjort noe i livet osv. Alt er valg som hun selv har tatt, og jeg forstår ikke vitsen med å tenke kun negativt! Så jeg blir ofte provosert, irritert og sint... Blir sprø snart, med graviditetshormoner i tillegg...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 ja absolutt.. jeg har d akkurat sånn selv.. han ringer hver dag og spør om de samme spm om og om igjen.. bli gal.. men jeg orker ikke ta tlf hver dag.. langt fra nære vi heller så... Så ja skjønne deg så innmari godt ja...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Men kan dere ikke si fra????? Si at dere synes det er flott de ringer, men at et par-tre ganger i uken er bra nok. Dere burde være glade. Min mor og far ringer aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå