Gå til innhold

Hallo alle sammen, jeg er relativt ny her men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært her under mitt første svangerskap, men hoppet over til babyverden. Nå har babyverden blitt så veldig dårlig så jeg kommer tilbake hit igjen. De er flinke med at vi kan legge ut bilder i innlegg og slik, men uansett hva man skriver der nå så blir man bare sett ned på eller gjort narr av. Eller folk tror man lyver.

Har ei datter som er 9 måneder gammel, og vi er snart klare til å prøve på ny baby =)

Lykke til til alle andre her inne, uansett om dere er prøvere, slitere, ventende, gravide eller har født =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ånei, jeg trodde babyverden var et snillt sted enda, og ikke blitt sånn mobbe forum som det, desverre må jeg si, ofte utarter seg her (eller, vet faktisk ikke helt hvordan det er her, netopp kommet hit inn igjen, men på DIB har det vert heftig mye dårlig stemning til tider altså, bare for å advare deg litt. Men, man lærer seg å ikke la seg provosere for mye av alle de frekke innleggene/svarene noen klarer å utbasunere, det virker desverre som at noen bare er svært hisig og sinna og sure i utgangspunktet, og liker å krangle og være ekkel.. Men må si jeg ble litt "skuffet" av å lese at det er sånn på babyeverden også? har alltid sett på babyeverden som et snillt sted som sagt.. hm, jaj, velkommen tilbake hit iallefall! de få ulkene jeg har vert på bim nå, har jeg heldigvis ikke lest noen sure miner!! så det er bra:) kanskje det er småbarnstid og søvnmangel som spiler inn når bustene fyker som verst inne på DIB:) hehe, hva vet jeg?

Skrevet

DIB orka jeg ikke innom pga de dårlige ryktene der, så jeg hoppa til babyverden. Men de har skuffet meg veldig i det siste. Har vært mye på BIM før, så vet hvordan det kan utarte seg her også, men jeg må lære meg å ikke ta ting her personlig. Det er jo bare et nettforum, og holder man seg litt anonym så er det greit.

Som sagt så er det veldig mye trynefaktor ute å går på babyverden, og synes det er synd. Man får ikke sympati med noen omtrent om man skriver noe trist, eller hyggelige tilbakemeldinger om man skriver noe om barna sine, så de har tapt seg synes jeg ja. Og moderatorene er "på" deg hele tiden. Bare du slipper en fjert, så stenger de deg ute... hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...