Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Hopper inn hit idag jeg! Håper dette trimesteret er like koselig som det forrige ;-) Hva kan jeg forvente meg fremover, av ulike "symptomer"? Klem
mamma *3 FØDEKLAR Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Hei på deg og velkommen til oss:o)) Ja vi har det veldig koselig her også, men må nok forberede deg litt. Det er mye om fødsel, slimpropp, tenningsblødning, alle mulige råd for å starte fødsel, mange som har født osv... Ikke meningen å skremme deg, men følte meg litt "utafor" når jeg kom inn hit. Jeg er 32+5 nå og er ennå ikke høygravid eller fødeklar som jeg føler "alle" er her inne. Men koselig å møte deg, som er mer der jeg er:o)) Håper vi får et supert siste trimester.
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Takk for det! ) Hehe, ja kan godt tenke meg man blir satt litt utafor, når man selv ikke er like langt. Føler det nesten skulle vært 4 trimester, hehe Nå er det ikke lenge igjen hvertfall! Gruer du deg til fødsel, eller tenker du ikke så mye på den enda? Klem
mamma *3 FØDEKLAR Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Ja 4.trimester var lurt:o)) Hi -hi. Ja enig med deg, fødselen er nærme. Jeg har vært gjennim det et par ganger før og har egentlig aldri gruet meg. Kommer alltid til det punktet at jeg er så lei at jeg bare vil ha babyen ut.... Er mer spent på hvordan og når det starter, det pleier jo og begynne når jeg minst aner det. Har du flere og gruer du deg da??
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 Ja, da er du heldig, som vet litt hvordan det er ) Jeg har ingen fra før, så er kanskje litt ekstra spent? Hehe.. Gruer meg ikke egentlig, men som du sier; veldig spent på hvordan og når! ) Har du mange fra før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå