Gå til innhold

Min fødsel


Keiko77

Anbefalte innlegg

Vannet gikk litt før kl tolv tirsdag formiddag 07.10.08. Fargen på vannet var gulgrønnaktig og jeg ringte opp til føden. De ville at jeg skulle følge med på fargen om det kom mer, var det fortsatt misfarget skulle jeg opp til kontroll på sjukehuset. Kl. 1500 var vi oppe på føden, ble registrert rieaktivitet, 4-5 cm åpning og jeg fikk tildelt fødestue. Så var vi i gang, riene ble sterkere og sterkere, og epidural ble bestilt. Måtte forøvrig settes to ganger, men det gikk fint. Festet elektrode på barnets hode for å følge med hjertelyden. Hadde verdens beste jordmor med meg, så det var betryggende:). Ca 1720 satt epiduralen som den skulle og jeg var glad for det! Ca kl 1855 fikk jeg pressrier og full åpning, og 1903 var verdens skjønneste jente født! 3620 g, 50 cm, masse mørkt hår og kløft i haka:). Gjett om vi var stolte og glade! Kjempeførnøyd med fødsel, alt gikk slik jeg forventet:). Kan også anbefale å ligge på barselhotell, spesielt for flergangsfødende. Vi reiste hjem i dag, og gleder oss til dagene som kommer med den nye sjefen i huset;). Masse lykke til dere andre oktobermammaer, snart er dere i mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...