Lillemy2004 Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Hei. Noen som har noen råd til meg? jeg fikk kjempe mage smerter natt til Onsdag, men det er ikke nede det er opp i magen helt opp under puppene. i tillegg til kvalme og diare. Kan ha kommet av noe jeg har spist eller omgangsyken, men det går ikke over. nå har jeg holdt på i tre dager og alt bare renner igjnnom. og sinsyke mageknip etter jeg har spist eller drukket. Noen som har tips /råd til dette. syntes det er litt for mange dager. masse liv i babyen i magen. så den er nok i form. skal på kontroll på sykehuset på onsdagen. burde jeg sjekke ut dette før? tror dere barnet i magen får nok mat? Er litt bekymret siden det har holdt på i tre dager og ikke gir seg. hverken sambo eller vår datter på 4 har hatt noe av disse tingene. Takk for alle svar. og god helg. klems
gingergirl Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg fikk en matforgiftning for noen uker siden. Resulterte i at jeg knapt fikk i meg mat og det som isåfall kom inn bare rant ut igjen. Det varte i 5 dager. Ifølge jordmor var ikke dette farlig for babyen. Den får tak i det den trenger, men det går jo på bekostning av deg. Du føler deg, om mulig, enda slappere. Det som hjalp meg var å koke alt vannet jeg drakk. Hadde gjerne litt blåbærsaft i (nesten som solbærtoddy). Prøvde å drikke mye vann. Prøvde også litt umodne bananer da det skal hjelpe. Men jeg tror det var alt det kokte vannet som gjorde susen. (det var forresten en waldorfsalat som satte meg ut av spill..) Lykke til. Håper du blir bedre. Og så vil jeg bare si at hvis du er veldig urolig for om det går ut over babyen er det bedre å ta en tlf til legen enn å gå å lure. Du har lov til å bekymre deg i en sånn tilstand!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå