pusejenta2 Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Må bare skrive inne her også Gynokologen fant ut at jeg har ustabile hormoner.derfor har jeg ikke blitt gravid på 3 år og nå har jeg fått piller jeg skal gå på i 2 mnd og da kunne jeg regne med å bli gravid.:Verre var det ikke. Alt så normalt ut der nede,Hurra.
erteposen + 4 Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Flott!!! Ventet du 3 år før du oppsøkte lege? Da er jeg nok litt mer utolmodig enn deg:) Har litt "større" problem enn deg, men får god hjelp av hormon. Har også to barn alt da:)
Dotten Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Så bra. Vi får krysse fingrene for at det var det som skulle til Masse lykke til!!
kosemoms♥med ny spire Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Så bra at det ikke var værre en det da Da håper vi det klaffer for deg kjempe snart Masse lykke til med hormoner!!
pusejenta2 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg undersokte meg i Norge flere ganger men de nevne aldri noe om hormoner. Nå er jeg i Marokko på ferie og de fant det ut her med engang...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Hurra, så bra!!! Da krysser jeg fingrene for at du snart flytter ut herifra;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå