Ny sneip i juni 2009! Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Noen som kan anbefale noen? trenger ike 3d.... Kom gjerne med pris også... Takk
elida08 Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Kari Utne på Bryne.. Veldig koselig og tar 500 kr:)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg går til Kari Utne,og er veldig fornøyd. Hun har 3D-UL. Bruker ikke vanlig jm,kun henne.
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2008 Takker for svar. Bor jo faktisk på Bryne, så da blir det nok en tur til Kari Utne. Noen som vet om hun har lang ventetid?
elida08 Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 da jeg var i uke 11 (midt på sommeren) hadde hun det veldig travelt pga mange ekstravakte på sjukehuse, men fikk komme i løpet av ei litå uka... Så vil ikkje sei at det var så veldig lang ventetid.... Avtalte da tid til den ordniære og i samme sleng:) Veldig greit!
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg er bare i uke 6 enda, og kunne tenkt meg en ul rundt uke 11-12, så da kommer det sikkert til å gå greit. Føler at det er sååå lenge til den ordinære ul, og synes at det kan være greit å vite at det er liv før jeg røper den store nyheten for slekt og arbeidsgiver. Er veldig nervøs for SA og MA denne gangen. Tror det har noe med at jeg føler at siden jeg har vært så heldig å gjennomføre ett svangerskap så er risikoen stor for at dette skal skjære seg. Bare tull, men ikke alltid lett å tenke rasjonelt. Hjelper jo heller ikke å lese alle innlegg her om SA/MA....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå