Gå til innhold

Jippi!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HAr nettopp vært hos jordmor, og ho sa at jeg hadde 1 cm åpning og ho kunne kjenne hodet til babyen:)) Kommer nok til å føde innen 4-5 dager sa ho:)) Siden jeg er tredjegangsfødene. Bare glad det ikke skjer i helga, for å ligge på sykehus når det er hleg må være møkk kjedeli.. Nå skal jeg bare kose meg i hlega med gullrekka, god mat og familien!! Siste helga der vi bare er fire.. Rart å tenke på;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sa hun virkelig det?... Når har du termin?.... Jeg var hos jordmor for 2 uker siden og fikk konstatert at jeg var moden med 1 cm åpning. Var der også nå på onsdag og da hadde jeg 1-2 cm.... men hun sa jeg like så godt kunne gå til termin..... *snufs*....

Har termin 23. okt. Menstermin 19 okt....

Håper hun har rett da :-) Lykke til :-) Jeg er også 3. gangs fødende, gleder meg til gullet kommer :-)

Skrevet

Hei:) Jeg har termin om 7 dager. Og har født før termin med begge gangene før. Pluss at ho følte at jeg var veldig fødeklar. Masse kynnera og maserier. Ho trur ikke jeg kommer tilbake til neste kontroll nei:))

Glede mæ sånn æ å!!!! Det e så koseli med bebbisa!;)

Skrevet

Ikke for å ta håpet helt ifra deg, men jeg var hos legen 1/10 og hadde da nesten 2 cm åpning. Han strippet meg og kunne kjenne hodet til beibien. Var hos jordmor 7/10 og hun sa det var ingen fremgang. Kunne også kjenne hodet. Er også tredjegangs men sitter her enno med kulemage:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...