Kelly Hopter Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Var inne på bloggen din,og vil bare si at du har en råååtøff sveis!! misunnelig....ringe frisøren,kanskje...hmmm..
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Så flotte blogger dere har da;) Kul sveis:)
frk Nilsen Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Takk igjen :-) Flott start på helgen med så masse gode ord!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå