Gå til innhold

Kaffedrikking til uka?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser ut som jeg blir available for kaffedrikking på mandag og onsdag i neste uke. Så hvis noen av dere langveisfarende vil komme innover til tigerstaden, hadde det rett og slett vært KJEMPEKOSELIG :)

 

I følge yr.no, skal det bli knallvær på mandag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan mandag, men ikke onsdag:-)

 

Så da får vi se om flertallet kan på mandag eller onsdag....

Skrevet

Ja men, kan ikke du ta deg en tur uansett på mandag? Hvis formen er grei? Det hadde vært koselig! Forresten, hvis jeg kjenner Mossekråka rett, vil hun nok være med :)

Skrevet

Ja hun bruker å være klar for en kaffe vet jeg:-)

 

Men så sant at barn er friske så kommer jeg gjerne jeg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...