Karomamma Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Det ser ut som jeg blir available for kaffedrikking på mandag og onsdag i neste uke. Så hvis noen av dere langveisfarende vil komme innover til tigerstaden, hadde det rett og slett vært KJEMPEKOSELIG I følge yr.no, skal det bli knallvær på mandag
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Kan mandag, men ikke onsdag:-) Så da får vi se om flertallet kan på mandag eller onsdag....
Karomamma Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2008 Ja men, kan ikke du ta deg en tur uansett på mandag? Hvis formen er grei? Det hadde vært koselig! Forresten, hvis jeg kjenner Mossekråka rett, vil hun nok være med
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Ja hun bruker å være klar for en kaffe vet jeg:-) Men så sant at barn er friske så kommer jeg gjerne jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå