ScaryMama Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg må endre nicket mitt til KOzy gravid!!!!!! Litt i sjokk fremdeles he he... Men jeg får ikke endret nick inne på rediger profil. Er det noe jeg gjør galt eller er det noe galt med disse sidene igjen?
-Mariposa- Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg får ikke kommet inn på mine sider jeg heller
Musemor med tre søte små Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg hadde samme problem, skrev klage på ris og ros siden, sendte mail til moderator og pm til moderator og vips så fikk jeg endre nick igjen
I´m back! Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Å, så koselig at du er gravid igjen!! Det gikk kjapt! :-) Masse lykke til med graviditeten! -Klem fra gamle Hotter-
Stolt mamma og englemamma Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 gratulerer:D har du prøvd å gå inn på brukerinformasjon? der får i allefall eg skifte nick:)
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Gratulerer så masse!! heldig du er som ikke trengte å være her så lenge!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå