Gå til innhold

Skuffet over jobben.

Angeldoll m/ desemberprinsesse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare få luftet min frustrasjon litt.

Jeg ble sykemeldt 100% fra forrige onsdag, og ut den uken her.

Grunnet at jeg ikke sover om nettene- og jeg får heller ikke sove om dagen. Jeg er trøtt og sliten som jeg aldri har vært før, men jeg får fortsatt ikke sove.

Det jeg er frustrert / lei meg over, er at ikke _en_ person fra jobben har kontaktet meg i løpet av den siste uken, for å høre hvordan det går, når jeg kommer tilbake i jobb osv.

Jeg har ikke hørt NOEN TING.

Ikke en sms fra en kollega, ingen telefon fra sjefen, ingen verdens ting.

Og jeg blir egentlig litt deprimert av det.

Jeg har alltid synes jeg har hatt god kontakt med kollegene mine, og sjefen, og det er nok derfor det slår meg litt hardt nå, at ingen er interessert i å i det hele tatt høre hvorfor jeg er borte, eller i allefall hvordan det går.

Er det jeg som krever for mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan vel ikke kreve at de spør hvordan det går med deg, men jeg synes jo de du har mest med å gjøre til vanlig burde høre hvordan det går. husk at det er mange fordommer mot gravide som sykmelder seg, det kan jo være at noen synes at årsaken sykmeldingen din ikke er "god nok" - og derfor lar være å kontakte deg av den grunn...men det trenger jo ikke være tilfelle. bare vær åpen om hvorfor du er sykmeldt, så det ikke blir noen snakking i gangene og usanne rykter :)

Skrevet

Kan jo også være at folk er redde for å "mase" på deg =) Se lyst på det!

Skrevet

Jeg er ofte redd for å mase på mine sykmeldte kollegaer, spesielt om det ikke er noe "alvorlig". Er det alvorlig sykdom ringer jeg glatt. Føler da det er bedrer å si noe enn å overse det. Kanskje tenker de som jeg at du kommer tilbake om ikke så lenge og du kan få tid til å slappe av uten mas? Når en er gravid må en også ofte fjerne mentalt 50% av følelsene sine for å vite hvordan andre tenker eller om en overdriver pga. hormom.

God bedring og håper du får sove:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...