Gå til innhold

Sjekk denna villaen......link.....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var helt sinnsykt kult. Hvor er Melsomvik hen da?

Skrevet

Kul ja, spesielt innvendig, men den ligger ikke så bra til innimellomde andre husene der.

Skrevet

Helt spesielt hus....særlig den store takhøyde :)

Skrevet

melsomvik er nedrevei fra sandefjord til tønsberg. på nedsiden av stokke liksom

Skrevet

Uæ!!

Likte enkelte av features'ene inni huset der, men det så jo bare litt malplassert der ute i .... ingensteds? Og tipper den gangen er lett å holde rein om man har unger, hehe :oD

Skrevet

Råfin invendig... Men dårlig beliggenhet.. Burde ha liggi der de trærne er i midten i bakgrunnen på bildet :P

Skrevet

Relavtivt harry synes jeg. Sepsielt alle flisene på gulvene og det sorte, glansede invetaret.

Skrevet

ikke min stil synes den virka kald og upersonlig jeg...

Skrevet

Harry er vel ikke det rette ordet???

Skrevet

Og en liten ting som hadde irritert meg grenseløst om det var mitt hus; hvorfor "kryper" innredningen på vaskerommet ut på dørkarmen? I et såpass påkostet hus hadde jeg trodd de hadde klart å tilpasse det bedre, hehe... Men så er jeg detaljopphengt også da :oD

Skrevet

Stilig hus. Men hadde fått noia for å være hjemme alene pga alle de store vinduene!!

Skrevet

Dessuten synes jeg det var et pussig sted å plassere Tv'n i stua... Lage en slik vegg for å plassere en tv nederst i ene hjørnet?

Skrevet

hehe, for noen er ikke tv'n midtpunktet i stua vettø! hehe.

første gangen jeg har sett et funkishus jeg har hatt lyst på (jeg liker sånne hus som villavillakulla..hahha..) men hater alt det sorte blanke inni. Og vaskerommet var så stygt.

Skrevet

Litt for enhver smak i det huset der ja :-)

Likte fasaden og belysningen utendørs. Men det var litt malplassert ja ;-) Ser nesten ut som om det er på toppen av ett fjell, omgitt av litt fjellvann :-)

Kjøkkenet var stilig.. men altså.. røk budsjettet når de kjøpte tv'en?? hihi.. hadde ALDRI klart å se på tv, med ett gedigent sjakkbrett i bakgrunnen :-)

Trimrom er jo bare drømmen da.. så jeg kunne fint kjøpt huset bare for den delen ;-P

7 mill for 307 kvadrat utgjør en kvadratmeter pris på rundt 23000, det er jo faktisk billig det sammenlignet med Bergen :-P

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Der vil jeg bo!!!!! :D

Jeg vil flytte til melsomvik, og det så jaggu ut som et hus for meg :o)

Skrevet

Kult hus, men hadde blitt en tanke stresset av å se på tv der vel...

Skrevet

Jeg skulle ikke latt plasseringen av den tven avgjøre om jeg kjøpte huset.

Jeg syns det er drit kult jeg.

Skrevet

Hehe.. nei men jeg mente mer at jeg ville puttet TV'n et annet sted, føler at den ødela hele veggen som i utgangspunktet var kul.

Skrevet

Likte enkelte ting inni, men definitivt ikke de store vinduene- hadde følt meg litt på utstilling, selv om det er egen privat terasse utenfor. flisene på kjøkken og sann ble for stashy for meg. for pent og striglet rett og slett. men kul beliggenhet da!

Skrevet

Det var luksus! Men eg hadde ikke valg det huset om eg hadde hatt 7, 5 mill!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...