Gå til innhold

Blir ikke klok på dette jeg altså... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 17 + 4 på vei og har da gått inn og lest på hva som skjer i uke 17 på Fra uke til uke. Men nå la jeg inn brukerinfo her og da kom det opp "Du er nå i din 18 uke". Vil det si at jeg kan gå inn og lese hva som skjer i uke 18? Liker å følge utviklingen fra uke til uke :) Uten å sniktitte på neste ;)

Jeg skal på UL når jeg er 18 + 2 og har hele tiden tenkt at det er i min uke 18, men er jeg da altså i uke 19? hehe.

En forvirret vegglus!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he Ja, er selv 17+2 og er da altså i min 18. uke. Her på BiM står det at jeg er i uke: 18. Det er jo ikke riktig, egentlig. Jeg er i min 18. uke, men er altså 17 fullgåtte uker (+ 2 dager). Jeg leser derfor det som skjer i mors uke 17.

Skrevet

I teksten over ukene inne på siden "Fra uke til uke" står det blant annet følgende: "Dette med hvilken uke man er i er ikke lett. Men det er slik at når du feks får opp uke 14 her, i forhold til teminen din, så betyr det at du har 13 fullgåtte uker bak deg og er x antall dager inne i din 14. uke."

Dersom du er 17+4, og dermed inne i din 18.uke, skal du med andre ord lese på uke 18. Jeg vet at på babyverden.no definerer de dette litt annerledes og på sidene der må man lese på det som står om uke 17 dersom du er i din 18.uke (fodir du da er 17+x).

Jeg er nå 19+5 og leser på BIM derfor på uke 20 for å finne ut hva som skjer med knøttet i magen akkurat nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...