Gå til innhold

Ble litt tussete av meg selv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har tidligere nevnt at han har hørt at det kan være lurt å ha en "redningsplan" dersom vi skulle komme utfor en ulykke eller noe. Hvem plukker med seg hvilke barn etc ved f.ex brann? Ingen dum idè...

Nå er jeg alene hjemme med alle 3 barna i helgen, og vi har soverom i 2. etg. Jeg lå våken en stund mens lillebror skulle falle til ro for natta, og da begynte tankene å surre... Tenk om det ble brann i natt!! Hvordan skulle jeg klart å redde meg selv og 3 barn i alderen 10 uker til 3 år ut hvis det hadde vært fullstendig krise?!?! Rart hva man kan lulle seg inn i når det er mørkt og man er trøtt... Gikk heldigvis fort over... Vi skal snart i gang med å bygge om kjelleren til soverom for hele familien. Da blir i det minste rømningsveien mye enklere...

Ja, ja, og sånn går dagene... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå fikk du meg til å tenke på noe som jeg ikke hadde tenkt på før.

hmm....

Ellers så tenkte jeg på deg etter treffet med 3 unger .... gla det ikke er meg. Men det går sikkert bra:)

Skrevet

hehe..

Glad ungene har rom ved siden av utgangsdøren da..og vi har rom innenfor der igjen..=))

ungene til samboer har rom oppe da..Menmen..Det skal nok gå det å..

Skrevet

Skal love deg jeg tenkte samme tanken her om kvelden! Jeg ligger på loftet i 3 etg med ett takvindu.. alene med tvillingene. Mannen etg under med en liten og en stor gutt. Så lenge trappa ikke brenner bruker jeg tvillinggrepet. :) Hadde også noen ideer om å knytte sengetrekk rundt kroppen og legge ungene inni - om trappa brant... Tror ikke det var HELT den beste ideen... *hehe*

Tror mange av oss begynte tenke på dette med skrekk etter en artikkel i Mamma eller Foreldre og Barn. De anbefalte å ha snakka med barna om evnt brann og lage en plan sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...