Gå til innhold

oppgitt over samboer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

han jobber ekstra om dagen, dvs. er borte fra 7-ca.19 rundt 4 dager i uka. når han kommer hjem er han seff sliten, vi blir liggende på hver vår sofa resten av kvelden. når det endelig er helg. skal han spille golf på dag + ut på kvelden.. og helgedag 2. det er en kamp han skal på + trening.. så kommer mandagen igjen med samme kjøret.

vi skal på kino riktignok ikveld. men . lell.. det er ikke så gøy å være høygravid å være hjemme alene stort sett hele tiden. (er sykmeldt). ikke lett å finne på noe med noen heller da de er hjemme/har planer med sine kjærester.

han skylder meg ting og sier ja at han skal fikse det. men ingenting skjer. flere uker går.. det irriterer meg i tillegg. greit om han bare hadde gitt meg en grunn og sagt at DA skal du få det. men neida.

syns vi bør ta godt vare på hverandre nå som det kun er 5 uker til termin. snart er vi 3. og forholdet blir vel fort satt på en prøve da også.. ikke slik jeg vil ha det.. når han spør meg om han kan stikke ut. så sier han at det er ikke noe vits i å spørre for jeg blir bare sur lell.. og grunnen til det er at han alltid kommer hjem senere enn han sier, fullere enn det han sier, ALLTID og er vanskelig. noe han ikke tror på selv.. han ødelegger nattesøvnen min. og dagen derpå ligger han jo bare som ett slakt på sofaen og spiser og spiser..

rart jeg blir oppgitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg så godt! Jeg har termin på mandag, er ganske sikker på at jeg kommer til å gå over, men i helga kan være siste helga vi har sammen alene på lenge... Nevnte det i går da, og eneste forslaget var at vi måtte lage oss noe mat ilag. Jada, vet hvem som må stå på kjøkkenet da, for å lage mat til oss. Har i flere helger gitt blanke i å tenke på noe "kos" til kvelds, og endt opp med at det enten ikke ble noe mat til kvelds eller at det ble stekt egg eller noe, bare for å stappe noe i kjøttkverna. Mannen min har jobbet overtid i det siste. Og nå skal han da begynne å bygge om en leilighet vi har i sokkelen. Har sagt at han skal leie inn folk til å bygge om, men det har han ikke gjort enda. Begynte å rive i går (eieboerne var her og leverte nøklene på tirsdag) og skulle fortsette i kveld. Jeg spurte flere ganger i går om hvilke avtaler han hadde for helga, faren hans skal komme og hjelpe til å rive, og han skulle komme bare i dag, var svaret alle gangene. Seinere på kvelden kom det frem at de hadde snakket om å holde på hele helga. Gjett om jeg ble irritert!!! (Han hadde jo mulighet til å si det flere ganger tidligere på kvelden, det ante meg at det var avtalen, men han løy rett og slett!) Det haster da ikke med rivingen, så lenge det ikke er ordnet med folk som kan komme å sette istand igjen. Men jeg har sterk tro på at han tenker å sette istand selv, uten at han tør si det til meg. Han skal jo ha en uke permisjon når junior kommer ;) Jeg har prøvd å fleipe med det til mange jeg da, slik at han skjønner at det å stå i sokkelen å snekkere hele permisjonsuka, slett ikke blir aktuelt.

Nei, det ble en dårlig kveld i går, kjenner at irritasjonen begynner å gi seg litt da... Og dette var bare en episode, det er lissom så mange små, så noen ganger hoper det seg opp. Han synes bl.a. synd å seg selv, fordi han ikke kan ta seg en øl eller 4.

Han fikk jo den derre boka, til far, og så da. I uke 12 eller noe, så leste han til og med uke 38, så var han ferdig med det. Da visste han jo veldig hva som skjedde til enhver tid.... ;) Nå er jeg kommet til uke 39, og sa han nå kunne lese videre, siden jeg nå hadde nådd han igjen. Nei, det skulle han ikke, for nå kom nå babyen snart. Veldig interesert sjø....

Nei, de derre mennene, de er ikke bestandig på samme nett som oss nei...

Skrevet

jeg fatter ikke hva som gjør at man holder sammen innimellom... og jeg er sååå imponert over de som holder sammen i alle år!

håper jo vi gjør det og. har jo gode perioder selvfølgelig.. men lell.. bare de kara kunne sagt fra ang planer litt før en dagen før eller samme dagen. og hva som foregår i hue deres innimellom. og ikke love noe som ikke holdes. vil jo ikke krangle heller.......... hvordan skal det være så vanskelig innimellom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

ærlig talt, er det bare du som venter barn da? det er vel like mye hans barn og han må da kunne ta litt ansvar og vise litt omsorg. høres ut som en kjempe egoist.

jeg hadde fortalt han hvor skapet skal stå og satt ned foten for hva jeg tolererer og ikke, så fikk han velge

hvis du er høygravid burde han i det minste være litt mer hyggelig og hjelpsom

nå vet jeg ikke hva han skylder deg, så det blir vanskelig å si det ene eller det andre........men avtaler bør holdes, det gjelder begge veier, synes jeg

jeg har alltid sagt klart ifra til mannen min, slik at han ikke er i tvil om hvor han har meg og hva jeg mener og det ene og det andre - det liker han, for da vet han med sikkerhet hva jeg forventer av han

mange jenter er veldig tvetydige og vanskelige å "lese" - noe som gjør mennene veldig frustrerte

- synes du skal ta en alvorsprat med samboeren din og si rett ut hva du mener og hva du forventer av han som kjæreste, snart far og ikke minst samboer

mannen min vasker huset akkurat nå og jeg sitter og slapper av på BIM, får ikke lov til å gjøre noe annet enn å ta vare på meg selv og babyen vår ;o)

(jeg hjelper selvfølgelig til, til hans store ergreslse for han ser hvor sliten jeg blir)

lykke til og husk at du har lov til å sette krav til partneren din, du er ikke moren hans

Skrevet

jeg har en samboer som på flere måter er lik deres. er nå 38 uker på vei og han ser ingenting i veien med at han jobber overtid og drar på jakt. selv om det kan bli fødsel når som helst. jeg synes det er såååå kosli å ut på restaurant, gå på kaffe, kino eller lage oss noe middag hjemme, men ingenting av dette interesserer min samboer egentlig. middag hjemme da, men den må jo jeg selvfølgelig jeg lage:) og selv om dette høres veldig sytete ut, så setter jeg såååå utrolig stor pris på kjæresten min! han gjør jo veldig mye fint også, det er bare det at noen ganger har jeg helt andre forventninger enn han. som at han også forventer sex annenhver dag, mens jeg synes det er mer enn nok med en gang i uka nå:) damer og menn er som mars og venus! jeg og sambo har masse å lære om forhold ennå! vi løser det meste med å prate om ting:)

lykke til damer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...