gifteklar gravid og kvalm Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 jeg skjønner jo at man ikke kan ta situps og slikt lenger men skulle gjerne trent litt alikevel... trente masse pilates før men det er jo vanskelig pga at man ikke kan bruke magemusklene... finnes det slike typer treninger man kan utføre hjemme som er for gravide? kan man f.eks. ta armhevinger o.l. for å trene litt styrke? orker nesten bare å gå turer om dagen men syns det blir kjedelig. savner pilates trening
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Hvorfor ikke bruke magemuskler? Jeg fikk oevelser hos fysio hvor jeg brukte magemuskler. Hovedregelen er vel at man ikke skal trene hardere enn man er vant til, og ikke gjoere ting som gjoer vondt. Jeg kjenner ikke pilates, men husker at de hadde egne pilates kurs for gravide der jeg trente da jeg var gravid.
Espoir Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Du kan trene alt du føler du klarer og som ikek gjør vondt. Trening er bra også når man er gravid. Fødselen blir mye lettere også hvis du er i god form.
firemerkersmør Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Du kan gjøre det meste. Anbefaler Jill Jarman sin trening for kule mager.
Gjest hovedinnlegger Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Har nettopp kjøpt boken og gleder meg til den kommer i posten. Finner ikke noe egnet treningstilbud noe sted (ingen her omkring som har tilbud for gravide), så det skal bli fint å få litt inspirasjon til egentrening!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå