Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg er 28 uker på vei og har allerede en stund vært så rar i underlivet. Synes jeg er veldig hoven der nede, føles veldig merkelig, nesten sånn som jeg følte meg noen uker ETTER forrige fødsel. Synes dette er litt ekkelt. Flere som har det sånn? Har i tillegg veldig mye utflod...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg er 26 uker på vei og har det på akkurat samme måten. Skikkelig hovent og ubehagelig. Jeg hadde litt sånn i forrige svangerskap også men kan ikke huske at det var så vemmelig. Det er særlig når jeg har vært på toalettet eller når jeg står i dusjen. Husker at det ble helt "normalt" igjen like etter fødselen forrige gang så jeg håper det denne gangen også. Vil ikke være sånn!!! :-( Kan det skyldes at det er så mye ekstra blod i kroppen når en er gravid?
birrisj05.02.09 Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Det er vel bare sånn kroppen vår reagerer, siden vi faktisk skal ha en hel kropp ut der.. jeg føler meg også rar der nede..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Blodtilførselen til underlivet øker kraftig i graviditeten, og det kan jo kjennes godt når en står (tyngdekraften) Noen får også åreknuter i dette området når en er gravid. Det skaper en tyngdefornemmelse. Tror at hormoner og fører til at kjønsleppene blir større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå