Gå til innhold

Det er venninna si det!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er fredag og helgefølelsen har tatt tak ;-) Hun som hjelper oss med husvask har nettopp gått... og de to småforkjøla babyene har nettopp gått de også.... godt nedpakka i dunposene sine i vogna...UTEN MEG!Jeg sitter her i freden og roen å nyter lunsjen min.... Og dette fordi en venninne, som selv har skolebarn og er hjemme for tiden, ringte meg og lurte på om hun kunne få være trillepike idag på sin egen trimtur!!! Så hun har nå nettopp tatt med vogn og unger ut et par timer. Jeg unner alle dere tvillingmammaer sånne venner - Snakk om heldiggrisen meg ;-)

God helg alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så snilt! Skjønner at du setter pris på det. Kos deg! :)

Skrevet

Det hørtes herlig ut.. vel fortjent!! jeg fikk selv et frisør besøk her forrige dagen.. var herlig å sitte i frisørstolen med kaffe og blader!! Man trenger virkelig å koble ut uten barn noen ganger!!

klemmer

Skrevet

Så søt venninne du har! Har merket at den beste gaven jeg kan få er barnefri. Fylte 40 år for et par helger siden og da fikk jeg teaterbilletter og barnepass av en venninne- den beste gaven jeg kunne fått! Av fetteren min og kona fikk jeg spabehandling, så jeg skal av gårde på Holmen fjordhotel en dag også! Helt utrolig hvor pris jeg setter på sånt etter at jeg fikk barn! Nå vet jeg hvordan jeg skal glede andre barnemødre når jeg selv får litt overskudd, ihvertfall!

Skrevet

Den vaskehjelpa di skulle jeg gjerne ha hatt ;o)

Ja venner er gull verdt. Så det er best å ta vare på de i disse travle tider:o) Det er godt å vite at det er venner som tenker på oss ;o

Skrevet

Åh, så godt for deg! Håper du hadde noen koselige timer på egen hånd :)

Syns selv det er helt topp å være alene litt, men da må jeg bare ut av huset for ellers går jeg her hjemme og rydder, så Sandvika storsenter er mitt fristed når jeg inimellom får en time fri på kvelden. Der koser jeg med å se på folk, vindusshopping og is-spising ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...