Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Er dere ikke redde for å blåse avgårde med vinden. Eller knekke om noen går forbi dere.? Men greit å kunne gjemme seg bak en lyktestolpe til enhver tid da!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Må innrømme at jeg sliter når det blåser mye. Finner aldri tøy som passer heller. Har bare én stripe i pysjamasen, så tynn er jeg. Må gå i sikksakk i dusjen for å bli våt.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 ja det er jammen godt jeg har barnevogna å holde meg fast i. hvis ikke hadde jeg sliti fælt:) jeg er så tynn at jeg måtte ta keisersnitt, det var rett og slett ikke plass til en baby mellom bena mine. hehe, og jeg kompenserer med ekstra stort hår ala eli hagen.
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Når jeg blåser avgårde med vinden så skrangler knoklene mine slik at de blir nydelig musikk. Og siden jeg samtidig bruker låra mine som gitarstrenger og knærne som kastanjetter som har jeg et helt orkester helt for meg selv!
Flæskpølsa Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 Har med paraply, så da kan jeg nyte "blåsebort" turen litt lengere=)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #7 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har det motsatte problemet. Har så stort vindfang at jeg har problemer med å holde meg på bena, men jeg flyr ikke, detter bare som en sekk og blir liggende til noen kommer med kranbil og drar meg opp! Pinlig når folk stimler sammen for å se!
Flæskpølsa Skrevet 12. oktober 2008 #9 Skrevet 12. oktober 2008 Og andre er glad de ikke er feite......
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #11 Skrevet 12. oktober 2008 Haha dæver, dette må være en av de morsomste dib-trådene. Det du skrev Tjukebolla hjelper deg fikk meg retten og sletten til og knekke sammen av latter;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå