Gå til innhold

Ny her :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, føler meg så heldig at jeg kan komme inn hit etter bare 2 pp.

Skal egentlig ha mensen til lørdag, men både onsdag og torsdag testet jeg svakt positiv på vanlig clearblue. Og i dag lyste det GRAVID i digital clearblue, så da får jeg stole på at jeg er gravid :-)

Er det fler som har testet så tidlig ? Har ikke tidligere testet positivt før mensen ikke kom. Er det større sannsynlighet for at det er fler enn 1 der inne om man tester tidlig...... ? ;-o)

Jeg er hvertfall kjempeglad for å kunne komme inn her og skal kose meg litt ekstra denne helgen ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann :))

jeg testet positivt 4dager før ikm, så det er fult mulig :)) om det er flere der inne siden vi tester positivt tidlig tror jeg ikke.. noen produserer disse graviditeststoffene tidligere enn andre.

men lykke til og du kan kose deg veeldig denne helgen.

gratulerer.. :))

testet selv positivt sist torsdag :))

Skrevet

Hallo, nei det har vel ikke noe å si. Bare når jeg har vært gravid tidligere har jeg ikke testet positivt før dagen mensen ikke kom. Og nå plutselig 4 dager før.

Ja vi skal nok unne oss litt ekstra denne helgen ;-)

Gratulerer til deg også og ha en riktig fin helg !!!!

:-))))

Skrevet

Lurer nesten på om jeg testet positivt allerede ti dager før mens første gang jeg...? Men det var bare EI lita tulle inni der ja! Sitter her og lurer på om jeg er gravid nå, i så fall bare et par uker, tror nesten jeg må ta en test for nysgjerrighets skyld! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...