Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Begynner å bli kaldt, og skal derfor kjøpe noe janusull-undertøy til minsten. Men, lurer litt på hvordan størrelsene der er. Minsten er 70 cm nå, og vil jo at han skal bruke ullundertøyet jeg kjøper med en gang. Er det derfor best å kjøpe størrelse 70? Er janus sine størrelser små eller store? Synes 80 høres mye ut, 10 cm lengre enn han er nå, men samtidig vil jeg jo ikke kjøpe størrelse 70 om størrelsene er ganske små, og plaggene bare kan brukes i en mnd. eller noe.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 De er store i størrelsen, og varer lenge:) Men de er såpass lette og myke at det ikke gjør noe om de er litt store heller. Tror jeg ville kjøpt 70. Her brukes 80, men den er egentlig for stor til gutten på ca 75 cm.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Min sønn er 80cm og bruker 80 i body og 74 i longs. Og de er ikke små til han. De er store i str! Kjøpte 92 på salg i fjor, tenkte det var ok til i år, men den er diiiiger og måtte bare pakkes bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå