Gå til innhold

Stipping....oh!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom akkurat hjem fra kontroll på sykehuset..

jeg blei strippet.. må jo innrømme at det var litt vondt....

Hun fikk inn to fingre og mente jeg var blitt mer moden...

Så nå sitter jeg her da, skal inn i morgen halv elve og da blir jeg kanskje satt i gang eller noe...

veit ikke om jeg er helt klar jeg.. alle andre rundt meg er "veldig" klare:)

Noen med erfaring ang stripping...?

vanlig at det begynner litt av seg selv etter det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende, babyborn..=) Skal du settes igang imorgen allerede..? Hadde ikke vi termin ca samtidig, el surrer jeg nå? (jeg har 26.)

Skrevet

vi får se hva de sier i morgen! Legen i dag var litt for at det skulle skje noe snart. At de skulle ta vannet eller at jeg skulle bli satt i gang imorgen eller no... men vi få se som sagt!

Jo, har jo ikke termin før 22 okt, men de er litt usikre pga forskjellige ting... så er vist babyen litt stor og jeg har lite forstervann... det er på det minimale...

Så sånn er det.. Hvordan står det til med deg da??

Er du klar???

Skrevet

oooh, d blir spennende å høre hva de sier imorgen da, du får holde meg oppdatert hvis d skjer no=) Blir sistemann ut jeg da kan d virke som..buhuuu..Jeg er så leeeeii...lei av å være gravid nå ja, lei av store magen som er i veien hele tida, lei av å bekymre meg for lite liv, lei av å ha henne inni magen, vil ha henne ut nå!! Klage klage..

Men er jo i fin form, d er ikke d. Bare så spent og utålmodig, vil liksom "sette igang" nå.. Enn du da, hvordan har du d for tida? Hørt no fra supermom forresten?

Skrevet

...og hva er egentlig stripping??

Skrevet

Stripping.. kan vel nesten sammenlignes med fisting *ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...