Gå til innhold

Noen som har vasket hele voksiposen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det trekket utenpå kan vaskes, men kan man vaske dynen også? Noen som har gjort det? Må få vasket litt grundig, for den har vært lagret i kjeller, og det lukter nok litt kjeller av den.. Vet ikke om lukta vil bli borte om jeg tar hele voksiposen til rens istedet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vasket den på ullprogram med litt milo og så kjørt den en gang til uten vaskemiddel for å få skylt den godt.

Men det kan bli litt tøft for vaskemaskinen siden dynen er så stor og tung når den er fylt med vann.

Skrevet

Dyna inni kan renses. Men den kan også vaskes. Også de ulldynene hvor det står at de må renses. Sendte nemlig mail til voksi, jeg. Og de sa at man kunne vaske ulldyna (også de eldre med vaskeanvisning om rensing) kunne vaskes på ullprogram i maskin med milo. Yttertrekket må vaskes med vaskepulver uten blekende enzymer. Her er hva voksi svarte meg:

"Den kan vaskes etter vaskeanvisningen på voksi.no. Husk å vaske ulldyne og yttertrekk hver for seg."

Skrevet

Vi har vasket både trekket og dynen flere ganger. Den har holdt seg like fin hele tiden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...