Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg ønsker meg sekk og boksehansker jeg:-) Helt seriøst. Har ønsket meg det i mange år, men håper stadig at noen tar det på alvor! Tenk så deilig da, å gå ned i kjelleren på en drittdag og gyve løs og brøle og bære seg, slå til man blir svett og utmattet. Må jo være en super form for terapi:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Og det er en veldig fin form for trim også. Svigerfar har sånn i kjelleren, og man blir svett....sånn på ordentlig.. Så nå blir nytt nick attpåklattenROCKYhærpeboksefniser`n:-) Jeg har kommet dit hen i alder at jeg ønsker meg snille barn og fred på jord...... Ellers ønsker jeg en fredelig førjulstid;-) Nei..... jeg ønsker meg.....skal vi seeeee...... Jeg vet ikke jeg. Betyr det at jeg har det jeg trenger??? For det har jeg altså, verdens beste mann, 2 flotte gutter, greie naboer, fine venner, you name it...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2008 Det kan rett og slett hende at du har alt du trenger og kan ønske deg:-) Det er fine saker! Jeg føler også det, minus den sekken og de hanskene da, de har jeg ønsket meg leeeeenge nemlig:-)
Karomamma Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg ønsker meg nytt digitalkamera, jeg. Også nye skinnhansker, for det ønsker jeg meg hver jul Snille barn og alt det andre har jeg Bortsett fra god helse, men det har vel ingen av oss? Hahahahahaha....
Karomamma Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 Men jeg glemte å si at det med sekk og boksehansker var et KNAKENDE godt julegaveønske altså!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå