Gå til innhold

Har dere noen ønsker til jul da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg sekk og boksehansker jeg:-) Helt seriøst. Har ønsket meg det i mange år, men håper stadig at noen tar det på alvor!

Tenk så deilig da, å gå ned i kjelleren på en drittdag og gyve løs og brøle og bære seg, slå til man blir svett og utmattet. Må jo være en super form for terapi:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og det er en veldig fin form for trim også.

Svigerfar har sånn i kjelleren, og man blir svett....sånn på ordentlig..

Så nå blir nytt nick attpåklattenROCKYhærpeboksefniser`n:-)

Jeg har kommet dit hen i alder at jeg ønsker meg snille barn og fred på jord......

Ellers ønsker jeg en fredelig førjulstid;-)

Nei..... jeg ønsker meg.....skal vi seeeee...... Jeg vet ikke jeg.

Betyr det at jeg har det jeg trenger??? For det har jeg altså, verdens beste mann, 2 flotte gutter, greie naboer, fine venner, you name it...

Skrevet

Det kan rett og slett hende at du har alt du trenger og kan ønske deg:-) Det er fine saker!

Jeg føler også det, minus den sekken og de hanskene da, de har jeg ønsket meg leeeeenge nemlig:-)

Skrevet

Jeg ønsker meg nytt digitalkamera, jeg. Også nye skinnhansker, for det ønsker jeg meg hver jul :)

Snille barn og alt det andre har jeg :) Bortsett fra god helse, men det har vel ingen av oss? Hahahahahaha....

Skrevet

Men jeg glemte å si at det med sekk og boksehansker var et KNAKENDE godt julegaveønske altså!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...